• Op ZONDAG 5 APRIL 2020 gaan wij voor de 38ste keer onze jaarlijkse vlooienmarkt organiseren.

    Hierbij is alle hulp welkom! Iedereen die de Corridor een warm hart toedraagt mag komen helpen, zodat we deze vlooienmarkt tot een succes kunnen maken. Voor meer informatie zie “Lees verder”. Hier staat ook informatie over de spullen die u kunt brengen of op kunt laten halen.

    Wij willen graag zoveel mogelijk medewerkers hebben: korfbal(st)ers, ouders van jeugdleden, familieleden, vrienden en kennissen en iedereen die de Corridor een warm hart toedraagt.

    De volgende zaken moeten er rondom de vlooienmarkt geregeld worden:

    LOTERIJ: We verwachten van alle leden dat zij tenminste één lotenboekje verkopen.

    FOLDERS: Tussen 16 t/m 21 maart zullen de huis aan huis folders worden bezorgd.

    OPBOUWEN KRAMEN: Op donderdag 2 april van 18.30 tot ongeveer 20.30 moeten de kramen opgebouwd worden.

    SORTEREN VLOOIEN: Op vrijdag 3 april en zaterdag 4 april worden de spullen gesorteerd.

    OPHALEN VLOOIEN: Op zaterdag 4 april starten we om 9.00 uur met het ophalen van de vlooien. We rekenen dan op veel medewerkers, met of zonder vervoer.

    VLOOIENMARKT: Op zondag 5 april worden alle medewerkers om 9:30 uur in het clubgebouw verwacht, waar iedereen zijn/haar taak toegewezen krijgt. Hiervoor zoeken wij voldoende verkopers en medewerkers voor allerlei kramen.

    OPRUIMEN VLOOIEN: Op maandag 6 april vanaf 09:30 uur moeten de overgebleven spullen gesorteerd worden en met aanhangwagens naar de stort gebracht worden. Daarnaast moeten de kramen afgebroken worden en de kantine moet worden schoongemaakt. Hier komen we ieder jaar weer handen tekort, dus als jij zin en tijd hebt, laat het ons dan weten.

    Wil jij komen helpen geef dit dan door via peetjesimmer@gmail.com

     

    Wij komen bij u de VLOOIEN OPHALEN op zaterdag 4 april
    Zet de spullen duidelijk zichtbaar vóór 09.30 uur buiten!

    Let bij het uitsorteren even op de volgende instructies:

    Om milieutechnische redenen kunnen wij de volgende artikelen niet meenemen:
    GEEN koelkasten , diepvriezers, computers, TV’s en videobanden.
    GEEN bedden, matrassen, fauteuils, bankstellen, gestoffeerde of gedemonteerde meubels, (kunst)kerstbomen, surfplanken en skiboxen.
    GEEN verf, asbestproducten en chemische artikelen.
    GEEN afval en kapotte goederen!

    Bovenstaande goederen nemen wij NIET mee i.v.m. de afvoerkosten. Wij zullen deze spullen dan ook laten staan en deze zult u vervolgens zelf op moeten ruimen!

    Uitzonderlijk goede of breekbare spullen die u liever niet buiten zet, kunt u aanmelden bij Piet Hazenberg 0499-475034 of Petra van Maasakkers 0499-471759. Zij zorgen er dan voor dat er bij u wordt aangebeld om de spullen op te halen. Bij hoge uitzondering kunt u met hen een afspraak maken om de spullen op een ander tijdstip op te halen.

    U kunt ook een mailtje sturen naar peetjesimmer@gmail.com